חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם הלבשת אמבטיה מחיר והתוצאה – שווים את זה ?

בגלל האינטראקציה המתמדת שלהן עם מים, אמבטיות נהרסות באופן טבעי עם הזמן. הנזקים שעלולים להתרחש כוללים הצטברות אבנית מהמים, שימוש בחומרי ניקוי קשים, קילוף של גימור האמבטיה ובעיות נוספות. נזקי האמבטיה עשויים להשתנות בהתאם למידת התחזוקה שלה ולמשך זמן השימוש בה. במקרים מסוימים, באמבטיה כבר ניתן לראות חורים. במצבים אלה, הלבשת אמבטיה מחיר היא הפתרון הנוח ביותר. 

הלבשת אמבטיה מחיר והתהליך השיפוץ

שיפוץ אמבטיה לא חייב לעלות הרבה כסף. זה הזמן לשפץ או לתקן את חדר האמבטיה אם יש לך חורים, סדקים או נזקים אחרים כתוצאה מבלאי רגיל בעזרת הלבשת אמבטיה מחיר משתלם. סוג האמבטיה והחומרים מהם היא מורכבת נלקחים בחשבון בעת שיפוץ אמבטיה. לאנשים רבים יש תפיסה מוטעית כי הלבשת אמבטיה דורשת סכום כסף גדול. עם זאת, הלבשת אמבטיה מתאימה למי שלא יכול להרשות לעצמו לשפץ את כל חדר האמבטיה או למי שמעוניין רק לעדכן או להחליף את האמבט הקיים.

האמבטיה הישנה מוחלפת בחדשה, שהולבשה בטכניקה המכונה "הלבשת אמבטיה". הלקוח פשוט זוכה ליהנות מאמבטיה חדשה לגמרי. יש לציין כי הלבשת אמבטיה מתבצעת בפרק זמן מהיר יחסית, אבל חשוב לעבוד רק עם אנשי מקצוע מומחים בעלי ניסיון בחידוש אמבטיות והלבשה, זה קריטי כדי לוודא שהאמבטיה החדשה לא תתקלף, תשבר או תתפוצץ.

תהליך הלבשת אמבטיה חדשה

כאשר מחפשים הלבשת אמבטיה מחיר נוח, יש להתייחס לתהליך הלבשת אמבט אקרילי לאמבטיה מיושנת או שבורה. שיטה זו מוזילה באופן דרסטי את עלות השיפוץ בכך שהיא מאפשרת לעדכן את חדר האמבטיה ללא צורך בפירוק ובניה מחדש. אמבטיות פלדה רגישות מאוד לנזקי חלודה, וזו הסיבה שהלבשת אמבט נעשית בדרך כלל בסוג זה של אמבטיות. חשוב להבין כי ציפוי הפלדה של האמבטיות הוא בעובי של מילימטר אחד בלבד, כלומר אפילו השריטה הקטנה ביותר בציפוי האמייל יכולה לגרום למתכת להחליד ולבסוף להתנפץ, מה שמאפשר נזילות. במידה והאמבטיה נהרסה בגלל חלודה, חידוש ציפוי האמבטיה לא יעזור למצב כי החלודה תחזור בסופו של דבר. הלבשת אמבטיה היא האפשרות הטובה ביותר עבור לקבלת אמבטיה עמידה וחזקה להפליא.

היתרונות של הלבשת אמבטיה

הלבשות אמבטיה מיוצרות תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים. יש להזכיר כי אין בישראל תקנה על אמבטיות מכל סוג שהוא, לא ממכון התקנים ולא מאף גוף רשמי אחר. לכן חשוב שההתקנה תתבצע על ידי חברה בעלת שם ומוניטין. השקעה באמבטיה איכותית תשפר את ההנאה שלכם ממנה.

הלבשת אמבטיה היא טכניקה קלה יחסית שלוקחת מספר שעות בלבד. העלות היא גם נמוכה משמעותית מהחלפת אמבטיה, הכרוכה לעיתים קרובות בניפוץ האריחים ובפעולות בנייה יקרות נוספות. 

אנשים רבים מחליטים לשפץ את חדרי האמבטיה שלהם ממגוון סיבות, ביניהן: 

  • צנרת ישנה שצריך להחליף, 

  • התיישנות הגורמת לחות, 

  • עיצוב מחדש של החלל כדי להפוך אותו לפונקציונלי יותר, 

  • החלפת החומרים והרכיבים לאלה שעמידים הרבה יותר בפני מים וחומרי ניקוי ועוד.

בכל מקרה, שיפוץ חדר אמבטיה הוא בחירה מבורכת שמעלה באופן עקבי את רמת החיים. אם החלטת שאתם מעוניינים לעשות חידוש אמבטיה, זה הזמן שלכם ליצור קשר עם המומחים של תותי אמבטיות.