חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיבות של משאבי אנוש בחברה עפ"י היי בוב

משאבי אנוש הם המשאב העיקרי של כל ארגון. הם המפתח להצלחה. מנהלי משאבי אנוש צריכים לנהל ולשלוט במשאבי האנוש שלהם כדי לשמור אותם מאושרים ופרודוקטיביים.

הדבר החשוב ביותר עבור מנהלי משאבי אנוש הוא להכיר את העובדים שלהם, את נקודות החוזק והחולשה שלהם, מה מניע אותם, מה מוריד אותם, איך הם עובדים יחד עם אחרים. בדרך זו מנהלי משאבי אנוש יכולים לעזור לעובדים לצמוח בקריירה ולהגיע להצלחה.

מנהלי משאבי אנוש צריכים גם להיות מודעים למגמות הנוכחיות בשוק העבודה כדי שיוכלו להיות מוכנים לשינויים בכוח העבודה או למחסור בכישורים שעלולים להתעורר בעתיד.

עפ"י חברת היי- בוב ככל שחשיבות משאבי האנוש בחברה הופכת משמעותית יותר ויותר, כך גם הדרך שבה חברות מנהלות את משאבי האנוש שלהן משתנה. במאמר זה, נדון כיצד חברות מנהלות את משאבי האנוש שלהן ומהן השיטות המומלצות לניהול משאבי אנוש.

הדבר הראשון שצריך לעשות בעת ניהול משאבי אנוש הוא העסקת עובדים מוסמכים. העסקת האנשים הנכונים יכולה ליצור או לשבור חברה. אם חברה שוכרת עובדים לא מוסמכים, זה יכול להוביל לבעיות רבות כמו שיעורי תחלופה גבוהים, פרודוקטיביות נמוכה ועלויות גבוהות של גיוס. מצד שני, אם הם יעסיקו עובדים מוסמכים בעלי פוטנציאל צמיחה טוב, הם יכולים להפוך לנכס עבור החברה בעתיד.

חברות צריכות גם להשקיע בהכשרה ופיתוח של העובדים שלהן כדי שיוכלו לצמוח עם הזמן.

מהם 5 הכלים המובילים לניהול מעורבות עובדים?

העתיד של משאבי אנוש משתנה. נאמר שהדבר הכי חשוב במקום העבודה הוא ההון האנושי. עם זה, חשוב להשקיע באנשים שלך ולוודא שהם מרוצים ומרוצים מהעבודה שלהם. הנה כמה מחמשת הכלים המובילים לניהול מעורבות עובדים.

1) מערכות ניהול משוב ארגוני (EFM)

2) סקרי מעורבות עובדים

3) תוכניות למעורבות עובדים

4) כלים לזיהוי עובדים

5) פתרונות משאבי אנוש לפי דרישה