חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי מיטת סיעוד חשמלית ואילו סוגים קיימים?

מיטות סיעודיות חשמליות הן סוג של מיטות אשפוז המשמשות בבתי חולים ומוסדות רפואיים אחרים. הם נועדו להקל על אחיות ומטפלים אחרים להעביר חולים. מיטות סיעודיות חשמליות נועדו לספק נוחות ובטיחות מירבית למטופל. הם גם נועדו לספק גישה נוחה לכל הציוד הרפואי הרלוונטי הדרוש. 

מיטות סיעודיות חשמליות הן סוג של מיטות סיעודיות המופעלות על ידי חשמל. המשמעות היא שניתן לכוונן אותם בלחיצת כפתור או בשלט רחוק בלבד. זוהי אופציה מצוינת לבעלי מוגבלות בניידות או הזקוקים לסיוע ביציאה מהמיטה מכיוון שניתן לעשות זאת במינימום מאמץ וללא כל עזרה מאדם אחר.

מיטה סיעודית חשמלית היא בדרך כלל מיטה בדרגת בית חולים שיש לה מערכת בקרה אלקטרונית. היא מספקת למשתמש את היכולת להרים ולהוריד את הראש, כפות הרגליים ומעקות הצד לידיים. יש לה גם מערכת התאמת מזרן אוטומטית הניתנת לתכנות כדי לספק את המוצקות הרצויה.

הסוגים השונים של מיטות סיעוד חשמליות

ישנם שני סוגים של מיטות סיעודיות חשמליות: מיטות בית חולים ומיטות חשמליות ביתיות. למיטות בית חולים יש משענת ראש מתכווננת לגובה, שחשובה למטופלים שצריכים לשכב כשהם ישנים. גם למיטות חשמליות ביתיות יש תכונה זו וניתן גם להגביהן כך שהמטופל יושב במיטה או בזווית.

מיטה סיעודית חשמלית עשויה להיות יקרה, לכן כדאי לחשוב אם תזדקקו לזו לפני שאתם רוכשים אחת. חשוב גם לחשוב איזה סוג מיטה יתאים לצרכים שלכם לפני שאתים רוכשים אחת.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בקניית מיטה סיעודית חשמלית הוא איזה סוג אתם רוצים: בית חולים, חצי חשמלית או חשמלית? מיטות בית חולים דורשות מקור חשמל ברמת בית חולים, בעוד ששני הסוגים האחרים יכולים לפעול על זרם ביתי רגיל. מיטות בית חולים בדרך כלל יקרות יותר.